مدارس و دانشگاه‌های مازندران تا پایان هفته غیرحضوری شد جزئیات تأثیر معدل در کنکور تصویب شد / برگزاری امتحان نهایی در پایه یازدهم فقط برای ۶ درس مدارس کردستان روز یکشنبه تعطیل است مدارس طالقان و آسارا تعطیل شد مدارس آذربایجان شرقی فردا غیرحضوری‌اند غیرحضوری شدن فعالیت مدارس ابتدایی استان زنجان در شیفت صبح فردا مدارس ابتدایی قزوین یکشنبه غیرحضوری شد دادستان کل کشور: مرخصی برای مدیران دارای مسئولیت در نوروز ممنوع است مدارس ۵ شهرستان استان کرمانشاه فردا یکشنبه غیرحضوری شد مدارس تهران یکشنبه غیرحضوری است؟ فردا مدارس ایلام غیرحضوری است / کار اداره‌ها با تأخیر آغاز می‌شود خارج کردن رحم ۳ کیلویی از شکم زن اسفراینی پذیرش ۱۸ هزار رد شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ حدود ۵۷۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان آزمون کیفیت بخشی مجدداً قبول شدند کولاک شدید در گردنه اسدآباد و گرین نهاوند صدور هشدار قرمز در گیلان/ پیش‌بینی بارش برف تا ۲ متر

توضیح مترو تهران در خصوص عدم روغن‌کاری پله‌های برقی

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن کذب خواندن اخباری مبنی بر عدم روغن‌کاری پله‌های برقی مترو، درباره آن توضیح داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 18
کد خبر: ۱۹۰۰۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ در توضیح شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه آمده است: «۲۳ خرداد ۱۴۰۲ و پس از حادثه در پله برقی ایستگاه شهید بهشتی یکی از کانال‌های فضای مجازی در شیطنتی قابل‌تأمل بخش منقطع شده‌ای از صحبت‌های مهندس درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در نشست خبری ۲۰ اردیبهشت را به‌گونه‌ای منتشر کرد که گویی مسعود درستی پس از حادثه پله برقی در روز ۲۳ خرداد این حرف را زده است.

علی‌رغم توضیحات مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، این خبر اشتباه در شبکه‌های متعدد باز نشر پیدا کرد و امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تهران نیز به آن پرداخته شد.

لازم به توضیح است توجه به ایمنی شهروندان از اولویت‌های اصلی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و مدیرعامل آن است و قطعاً کوچک‌ترین کم‌کاری در این خصوص قابل‌پذیرش نیست.

مسعود درستی در نشست خبری خود در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام کرده بود: پله‌های برقی بعد از مدتی در اورهالشان نیاز به تعویض روغن دارند. ما در پایان سال گذشته که کار تعویض روغن را پیش گرفتیم، متوجه شدیم که بین دو تا سه سال از تاریخ انقضای روغن‌هایشان گذشته بود. در واقع، ما در بهمن و اسفند ۱۴۰۱ یک گام خیلی بزرگی برداشتیم و تمام پله‌های برقی را در خصوص این مسئله فنی احیا کردیم. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه دنبال مقصر نیستیم و تلاش می‌کنیم تا دیگر چنین اتفاقی نیفتد، عنوان کرده بود: به پله برقی نیز همانند سایر تجهیزات باید رسیدگی کرد اگر این کار‌ها انجام نشود ممکن است عمر مفید، راندمان و کیفیت کاهش پیدا کند.

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه همواره تمام تلاش خود را برای حفظ ایمنی شهروندان در شهر زیرزمینی به کار می‌گیرد و در راستای بهره برداری ایمن با کمترین خرابی از تمام تجهیزات در اختیار از جمله بهره‌برداری از ۱۱۸۹ پله برقی، از هیچ تلاشی فروگذار نیست.» / ایسنا

ارسال نظر