توضیح مترو تهران در خصوص عدم روغن‌کاری پله‌های برقی-راهبرد معاصر
بیمار ایدزی با مصرف دارو، هم می‌تواند ازدواج کند و هم بچه‌دار شود «ایلان ماسک» تصویر ماهواره‌بر ایرانی را منتشر کرد + عکس جزییات غربالگری سلامت روان دانش‌آموزان متوسطه بارش برف و باران از روز یکشنبه آغاز می‌شود راز خشک شدن ۷۰ درصدی دریای مدیترانه! انتقاد پلیس از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی: قرار بود برق چراغ‌های ۳۰ تقاطع قطع نشود، اما خبری نشد وضعیت آب و هوا، امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ / آغاز بارش‌ها از دوشنبه با ورود سامانه جدید تاریخ برگزاری کنکور مشخص شد: نوبت اول؛ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت، نوبت دوم؛ ۵ و ۶ تیر وزیر علوم: در این چند سال اخیر، ۲۵ درصد از اساتید مهاجرت کرده‌اند؛ این عدد نگران کننده‌ای است کشف محموله‌های بزرگ موادمخدر صنعتی در مرز‌های ایران و افغانستان پرونده سهمیه‌های کنکور در مسیر اصلاح/ اختصاص سهمیه به مدارس دولتی و دهک‌های پایین پلیس راه: آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد | جاده چالوس همچنان بسته است هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد متلاشی شدن باند ۶ نفره گروگان‌گیر / رهایی گروگان اتفاق هولناک در بیمارستان؛ به جای پای راست، پای چپ را قطع کردند

توضیح مترو تهران در خصوص عدم روغن‌کاری پله‌های برقی

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن کذب خواندن اخباری مبنی بر عدم روغن‌کاری پله‌های برقی مترو، درباره آن توضیح داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 18
کد خبر: ۱۹۰۰۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ در توضیح شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه آمده است: «۲۳ خرداد ۱۴۰۲ و پس از حادثه در پله برقی ایستگاه شهید بهشتی یکی از کانال‌های فضای مجازی در شیطنتی قابل‌تأمل بخش منقطع شده‌ای از صحبت‌های مهندس درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در نشست خبری ۲۰ اردیبهشت را به‌گونه‌ای منتشر کرد که گویی مسعود درستی پس از حادثه پله برقی در روز ۲۳ خرداد این حرف را زده است.

علی‌رغم توضیحات مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، این خبر اشتباه در شبکه‌های متعدد باز نشر پیدا کرد و امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تهران نیز به آن پرداخته شد.

لازم به توضیح است توجه به ایمنی شهروندان از اولویت‌های اصلی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و مدیرعامل آن است و قطعاً کوچک‌ترین کم‌کاری در این خصوص قابل‌پذیرش نیست.

مسعود درستی در نشست خبری خود در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام کرده بود: پله‌های برقی بعد از مدتی در اورهالشان نیاز به تعویض روغن دارند. ما در پایان سال گذشته که کار تعویض روغن را پیش گرفتیم، متوجه شدیم که بین دو تا سه سال از تاریخ انقضای روغن‌هایشان گذشته بود. در واقع، ما در بهمن و اسفند ۱۴۰۱ یک گام خیلی بزرگی برداشتیم و تمام پله‌های برقی را در خصوص این مسئله فنی احیا کردیم. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه دنبال مقصر نیستیم و تلاش می‌کنیم تا دیگر چنین اتفاقی نیفتد، عنوان کرده بود: به پله برقی نیز همانند سایر تجهیزات باید رسیدگی کرد اگر این کار‌ها انجام نشود ممکن است عمر مفید، راندمان و کیفیت کاهش پیدا کند.

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه همواره تمام تلاش خود را برای حفظ ایمنی شهروندان در شهر زیرزمینی به کار می‌گیرد و در راستای بهره برداری ایمن با کمترین خرابی از تمام تجهیزات در اختیار از جمله بهره‌برداری از ۱۱۸۹ پله برقی، از هیچ تلاشی فروگذار نیست.» / ایسنا

ارسال نظر